قیمت لایت باکس برای فضای داخلی و Light Box برای فضای فرنگی

 

بها لایت باکس و گونه های آن :


 

غالبا لایت باکس های فضای فرنگی با ضخامتهای ۷ و ۱۳ سانتیمتر عرضه میگردند . این Light Box ها برای محیط گشوده و بیشتر برای مصارف تبلیغاتی مورد به کارگیری قرار میگیرند .

 

بدنه آن‌ها غالبا از ورق گالوانیزه , ورق آلومینیوم یا این که ورق کامپوزیت ساخته می شود و با اعتنا به مصرف آن ها مدل چاپ شان هم قادر است فلکسی چهره , پی او سی , بک لایت و پارچه منحصر لایت باکس باشد .

 

تابلوهای لایت باکس فضای تودر تو به نسبت دارنده ضخامت های متمایز میباشند , البته ضخامتشان کمتر از دسته های های فضای بیرون است . و معمولاً میان ۱۸ میلیمتر تا 7 سانتی متر قطر دارا‌هستند . از این Light Box ها معمولاً برای معرفی تولیدها یا این که سرویس ها شرکت های , برای منوی رستوران ها , مصارف تبلیغی و چه بسا جهت چینش هم به کار گیری می شود .

سیستم نور لایت باکس:

 

سیستم نور این تابلوها در قبل چراغ مهتابی بود که اما مشکلات متعددی ساخت میکرد . امروزه از اس ام دی برای روشنایی تابلوهای Light Box به کار گیری میشود که مدلهای متمایز داراست اما این روش هم دارنده معایب مختص خویش است .

 

در تابلو سازی مارک تابلو با دقت به تکنولوژی روز تمام نقطه ضعف های نوردهی این تابلوها برطرف شده و سیستمی پباده سازی شده که به عوض اینکه نوروروشنایی از پشت به تابلو بتابد , نور و روشنایی از کناره های تابلو تامین می شود .

برای مثال :

 

1 – نوروروشنایی یکنواخت و خوب در تراز چاپ و عدم خاموشی در هیچ یک از بخش های طرح

2 - مصرف برق در‌این روش زیاد کم شده

3 - در قبل شما برای بده بستان چاپ نیاز به علم فنی داشتید و یا این که باید از یک کارشناس دراین مورد امداد بگیرید , ولی فعلا به راحتی و کاسه یک‌سری ثانیه می توانید چاپ را خودتان ردوبدل کنید .

4 - برطرف شدن خلل سوختن یکی چراغ ها یا این که ال ای دی ها و نتیجتا خاموش شدن جزو تصویر

5 - مهم ترین خصوصیت این روش حل نقص‌ ضخامت بسیار لایت باکس است .

 

روش نصب لایت باکس ها :


 

جور اسنپ فریم: قابلیت و امکان نصب به صورت آویز یا این که Light Box دیواری

جور کریستالی : نصب به صورت لایت باکس آویز و یا این که دیواری

گونه فریم لس : به صورت آویز یا این که نصب دیوار

گونه پارچه ای یک طرفه : به صورت آویز و یا این که Light Box دیواری

دسته مگنت : دیواری و یا این که Light Box آویز

نوع پارچه ای دو طرفه : به صورت آویز و یا این که قابل به کار گیری به طریق Light Box استند

( اگر که رغبت دارید از تابلوی خویش به صورت استند به کار گیری نمائید , می‌توانید نسبت به پیشنهاد اساس استند ایستاده مبادرت نمائید تا ما به حالت سفارشی برای شما مبنا استند لایت باکس ساخت نماییم )

روش نصب دیواری :

 

نصب Light Box به صورت دیواری نیز مثل یک تابلو انجام می پذیرد . برای این عمل می توانید با دقت به بعد ها تابلوی تشکیل‌شده , روی دیوار میخ های محکمی نصب نمائید و تابلو را نظیر یک کادر روی میخ معلق فرمائید . صرفا در دسته کریستال میبایست پایه‌های فیکسچر را روی دیوار پیچ و رولپلاک فرمائید و بعد از آن تابلو را نصب فرمایید .

 

شیوه نصب به صورت آویز :

 

برای این عمل کافی است تا با به کارگیری از دو زنجیر یا این که سیم بکسل باریک تابلو را در محل متبوع آویز نماییم . برای نصب آن به صورت آویزی , مقدار و گونه Light Box مضاعف اساسی است . می بایست توجه داشت که وزن تابلوی ما هم مضاعف دارای اهمیت است .

 

نحوه ساخت تابلو لایت باکس در تیم خانه طراحان سام

 

اگر قصد دارید که در محیط گشوده از این تابلو ها استعمال فرمائید , توصیه ما لایت باکس پارچه ای است که ایستادگی بالایی در وضعیت جوی‌بار از خویش نشان می دهد .

ابعاد قابل انجام برای پیشنهاد لایت باکس:

 

لایت باکس اسنپ فریم : از دست کم سایز 30 در 40 سانتیمتر تا حداکثر 120 در 180 سانتیمتر

لایت باکس فارغ از فریم ( لایت باکس قاب لس ) : از دست کم سایز 30 در 40 سانتیمتر تا حداکثر 120 در 180 سانتیمتر

لایت باکس کریستالی : از دست کم سایز 30 در 40 سانتیمتر تا حداکثر 120 در 180 سانتیمتر

لایت باکس پارچه ای یک طرفه : از دست‌کم سایز 50 در 70 سانتیمتر تا حداکثر 150 در 600 سانتیمتر

لایت باکس مگنت : از دستکم سایز 30 در 40 سانتیمتر تا حداکثر 120 در 180 سانتیمتر

لایت باکس پارچه ای دو طرفه : از دست‌کم سایز 50 در 70 سانتیمتر تا حداکثر 150 در 600 سانتیمتر

 

کاربرد تابلو لایت باکس:

 

Light Box , به تابلوهایی اطلاق میشود که مزیت نمایش تصویر با نوروفروغ را دارد . و همین تابیدن فروغ به عکس زیبایی و جلوه بصری ساخت کرده و مخاطب را جذب می نماید . همین خصوصیت سبب میشود که تابلوی تبلیغاتی نورانی ما تحت عنوان یک ایزار موثر و اثرگذار در صنعت تبلیغات بدل شود .

 

همینطور میتوان از Light Box ها در دکورا سیون داخلی تحت عنوان یک آرم دکوراتیو استفاده کرد .

ساختار بدنه این تابلوها :

 

لایت باکس های متنوعی ایجاد میشود . البته به طور کلی از آلومینیوم آنادایز شده در عمده آن‌ها استعمال میشود . درون این کادر آلومینیومی طرح متبوع شما قرار می‌گیرد . برای این عمل ما ابتدا بنا را ایجاد می‌کنیم و آن‌گاه تصویر ذی‌ربط را روی فیلم بک لایت چاپ کرده و روی فریم لایت باکس سوار می‌کنیم .

 

بک لایت نوعی متریال از کالا پی او سی است که با ضخامت کم و کیفیت چاپ بالا فروغ را هم به خیر و خوبی از خویش عبور می‌دهد .

 

مهم‌ترین بخش یک Light Box نصیب روشنایی دورنما آن است که موجب تمایز آن از سایر تابلوها شده‌است . در درون این تابلو و ذیل تصویر بک لایت , نسل تازه ال ای دی یا این که به عبارتی اس ام دی مستعمل که‌این چراغ ها فراوان کم مصرف و دقیق می باشند و ارتفاع قدمت آنان هم نسبت به چراغ فلورسنت فراوان بالاست .

 

همین فرمان منجر شده تا LightBox روشنایی مطلوب و یک نواخت داشته باشد و تابلوی سفارشی شما بتواند به نیکی جلب اعتنا کند .

 

همینطور به کارگیری از نوروروشنایی اس ام دی برای نوروفروغ موجب دایم فعالیت بودن آن شده و فارغ از تولید حرارت قادر است با مصرف دوچندان اندک برق کماکان روشن بماند .

 

یک لایه حفظ کننده چاپ هم از متریال اکرولیک که اصطلاحا پلکسی گلاس نامیده میشود روی چاپ LightBox قرار می گیرد . ضخامت این لایه 2 میلیمتر است . و از زخم بک لایت , Light Box خودداری می‌نماید .

 

علاوه بر ای لایه حفظ کننده که همانند شیشه روشن است , در پشت تابلو نیز یک فیبر ام دی اف قرار می گیرد که سبب ساز استحکام بسیار لایت باکس میشود .

 

کاری که شما بایستی انجام دهید این است که دوشاخه را به پریز برق متصل نمائید تا LightBox روشن شود .

لایت باکس ایندور و آوت بدور :

 

ساخت لایت باکس های ساخت ما عموما برای فضای بسته و مسقف پباده سازی گردیده اند . البته در شرایطی‌که که شما بخواهید پیشنهاد تابلوی فضای فرنگی انجام دهید , ما می‌توانیم لایه ی ام دی اف پشت فعالیت را با متریال پی او سی عوض کنیم و تابلو را آب بندی یا این که اصطلاحا واترپروف نماییم .

Comments