گونه های تابلو لایت باکس

 

تابلو لایت باکس تبلیغاتی

 

 

تابلوهای بک لایت یا این که لایت باکس به سازه‌هایی گفته می‌گردد که تبلیغات یا این که متن ها و عکس‌های موردنظرسفارش ‌دهنده داخل جعبه‌ای از نوروروشنایی قرار می گیرد و به زیبایی دقت مشتریان را جلب می کند .

 

این سازه‌ها از یک باکس از متاع آلومینیوم , پلکسی گلاس ساخته شده شده‌است . نوروروشنایی به‌کاررفته در لایت باکس‌هاطرفداران متعددی داراست البته این تابلوها قادر است فارغ از فروغ و روشنایی نیز مصرف شود .

 

گونه های تابلو لایت باکس:

 

تابلو لایت باکس دیواری : در تابلوسازی , نوعی لایت باکس موجود است که به آن دیواری می‌گویند . این جور تابلوسازی مضاعف کوچک و فانتزی به‌صورت لولایی و نصبی ساخته می شود و بیشتر در باطن مکان موردنظر نظیر مطب‌ها یا این که درمانگاه‌ها جهت راهنمای اتاق‌ها مورد استعمال قرار می گیرد .

تابلو لایت باکس تبلیغاتی کریستالی : این جور تابلو لایت باکس در تابلو سازی , روی بک لایت برنامه ای چاپ می‌شودو در بین دو لایه پلکسی گلاس آن طرح را چاپ میکنند و یا این که روی استیکر چاپ می‌نمایند بعد از آن می‌چسبانند که‌این طرح قابل بده بستان به‌وسیله مشتری تابلوسازی است .

 

دو لایه پلکسی گلاس یا این که به عبارتی پلاستیک شیشه مثل دارااست که ضخامت آن فی مابین دو تا هشت میلی‌متر است و میان این دو لایه از بک لایت به کار گیری میکنند .

 

این تابلوها را می‌توان روی چوب , گچ , سنگ و روی سقف نصب کرد و محیط آن را می‌توان شکلی غیر از مربع و مستطیل ساخت .

 

تابلو لایت باکس آویز ایستاده : در تابلوسازی ابتدا طرح‌های باطن این لایت باکس‌ها را برش می دهند و آن‌گاه بر روی شیشه پلکسی گلاس می‌چسبانند . درصورتی‌که سفارش‌دهنده مایل به بده بستان طرح باشد , می‌تواندپیچ و مهره‌هایدورتادور فریم را بازکرده و آن عکس را ردوبدل کند . از مزیت‌های این تابلوها این است که مثل تابلو چلنیوم کم‌ مصرف بودن برق است .

 

تابلو لایت باکس مگنتی در تابلوسازی : در حالتی که دائماًدر درحال حاضر بده بستان تصویر تابلو سازی خویش می‌باشید , تابلوسازی شما می بایست از جور مگنتی باشد چون این دسته تابلو لایت باکس ساده‌تر از سایر تابلوها امکان ردوبدل تصویر دارااست . دارنده فریم آلومینیوم است و پشت آن از ام دی اف پوشانده شده‌است و به‌وسیله لامپ‌های ال ای دی و اس ام دی نوروروشنایی آن تأمین می گردد . پلکسی به‌وسیله آهنربا روی لایت باکس قرار گرفته است و شما هر زمان که بخواهید می توانید آن را جدا کرده و ردوبدل فرمایید .

 

لایت باکس فریم لس : در تابلوسازی به‌نوعی از لایت باکس‌ها گفته می گردد که در تابلواز دست‌کم فریم آلومینیومی مصرف شده باشد و تماشاچی بیشتر توجهش به تصویر تبلیغاتی باشد . این مدل لایت باکس‌ها با هر گونه فریمی قادر است پیشنهاد داده شود و تصویر آن بر روی پارچه منحصر بک لایت چاپ می گردد . از مزایای این دسته تابلوهاوضوح بالای تصویر آن‌هاست .

 

لایت باکس اسنپ قاب : این دسته لایت باکس‌ها به دلیل ضخامت کم آن که حدود سه سانتیمتر است , به کار گیری تحت عنوان پنجره مجازی و قابلیت و امکان تلفیق با پانوراما جهت تابلوی دکوری , در تابلوسازی پر اسم و رسم است . این تابلوها قابلیت و امکان ردوبدل تصویر در پهنا یک دقیقه را دارااست و میتواند فراوان متنوع پباده سازی شود .

فضاهایی همچون اماکن تجاری , تفریحی , سردر گروه ها , فروشگاه ها , در واقع هرساختمانی با هر کاربری که داشته باشد , نیاز به جذب مخاطب داراست . علاوه بر جذب مخاطب , زیبایی بصری و تبدیل شدن به یک شاخص محیطی , نقش فراوان مهمی در کاکرد یک گروه داراست . از خانواده نماد های راهنما وتبلیغاتی , لایت باکسها دیدنی ترین و گیراترین علامت ها میباشند . لایت باکسها با ادغام شدن متریال های فلزی همچون استیل و آهن و یا این که متریال های پلاستیکی با روشنایی , جلوه ی بصری ویژه ای مخصوصا درشب تولید می نماید . تابلوهای راهنما و یا این که حروف پررنگ زیبایی یگانه خویش را دارا هستند.

 

Comments