مراحل تولید لایت باکس فریم لس آلومینیومی





لایت باکس چیست؟

مطمئناً تا به حال لایت باکس های زیادی را در خیابان‎ها، رستوران‎ها، مجتمع‎های تجاری، مراکز خرید، مترو، داروخانه‎ها، گالری‎ها، کافه‎ها، فست‎فودها دیده اید و خیلی جاهای دیگر که نیاز دارند تا مدیای خود را با جلب توجه بالا در معرض نمایش قرار دهند. همان تابلوهایی که یک تصویر از جنس پارچه بک لایت، فلکسی فیس یا طلق‎های بک لایت دارند و از پشتِ تصویر یک منبع نور باعث روشن شدن تصویر و وضوح آن میشود. تفاوت لایت باکس با بنرهای تبلیغاتی هم در همین نوری است که از پشت به تصویر می تابد. تابیده شدن نور علاوه بر این که نیاز به نور محیط برای دیده‎شدن را برطرف می‎کند، جذابیت بیشتری نیز برای بیننده فراهم میکند و سبب می‎شود تصویر به چشم مخاطب بهتر از قبل دیده شود.

تکنولوژی UV به روزترین و جدیدترین متد چاپ لایت باکس تبلیغاتی در دنیا می‎باشد که با داشتن مقاومت بهتر در برابر تغییرات رنگ ناشی از نور آفتاب و کیفیت بسیار بالای چاپ در فضاهای باز برای کارهای تبلیغاتی استفاده میشود.

همچنین در فضای مسقف به دلیل نوع نورپردازی داخل این قاب‎ها در مواردی که نیاز به یک دکوراسیون متفاوت هست نیز می‎توان بهره گرفت.

در ساخت لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر به هر شکلی که باب میل مشتری باشد تهیه می‎شود و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر، طرح نمایان‎تر از قبل جلوه‎گری می‎کند. این طرح به شکلی نمایش داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است.

Comments

Popular Posts